Hi fan feina plegats el Govern i l'Ajuntament de Palma
La presidenta Prohens, durant la seva visita a la Nit de l'Art.
262Aquest 2026, la Nit de l’Art de Palma complirà la seva edició número trenta. La cita ja s’està gestant amb un nou projecte: la fira internacional d’art de Palma. Així ho ha anunciat la presidenta del Govern, Margalida Prohens, en la seva intervenció al programa L’Aviador d’IB3 Ràdio, que aquest dissabte vespre era en directe des del Casal Solleric.
La fira és un esdeveniment fixat en el programa electoral popular i en què treballen conjuntament, des de fa mesos, l’executiu autonòmic i l’ajuntament de la ciutat. El batle palmesà, Jaime Martínez, ha afegit, durant l’emissió, que a final de mes, precisament, acaba el termini per presentar projectes al concurs d’idees d’un recinte firal per acollir aquesta fira.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703