Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El fiscal superior de les Illes ha donat detalls del sobreseïment durant la presentació de la Memòria de 2019
La Fiscalia ha arxivat la causa que investigava els casos d’explotació sexuals de menors tutelades per l’Institut Mallorquí de Serveis Socials. El Ministeri Públic no ha pogut demostrar l’existència d’una xarxa que abusava d’aquestes menors, però sí de casos aïllats on les víctimes han estat joves que viuen a centres de menors de l’IMAS. Així ho ha assegurat el fiscal superior de les Illes en la presentació de la Memòria de 2019 davant el Parlament. Bartomeu Barceló ha assegurat que “quan s’han detectat aquests casos aïllats, el Ministeri Públic ha actuat inmeditament. Hi ha casos que ja s’han sentenciat, alguns estan en tràmit i altres s’han arxivat”. En aquest sentit, Barceló ha destacat les dificultats per investigar aquestes causes on els pressumptes autors no reconeixen els fets.
Altres detalls
La Memòria de la Fiscalia també detalla que el 2019 s’han incrementat els casos de violència masclista i de gènere. Barceló ha destacat “un increment de les denúncies entre dones joves on els presumptes autors són menors”. El 2019 també augmentaren els delictes d’abusos sexuals en relació amb un any enrere, però disminuïren les agressions sexuals. La Memòria de la Fiscalia també apunta que l’any passat disminuïren els delictes contra el patrimoni, però -per contra- augmentaren els delictes de lesions.
Barceló també ha explicat que les Balears no és una de les comunitats amb un alt índex de delinqüència. Una tendència que, segons Barceló, es manté, tot i la crisi generada per la pandèmia.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom