Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
La investigació del ministeri públic considera que en el moment de cometre els assassinats patia un trastorn delirant a causa del consum abusiu de cànnabis
El Ministeri Fiscal ja ha redactat l’escrit d’acusació contra l’autor del doble crim de Manacor, en què un home va matar sa mare i el seu germà l’any passat. La Fiscalia considera que Miquel Binimelis és inimputable.
La investigació del Ministeri Fiscal considera que en el moment de cometre l’assassinat de la seva mare, de 82 anys, i del seu germà, que tenia mobilitat reduïda, Miquel Binimelis patia un trastorn delirant a causa del consum abusiu de cànnabis. Segons l’escrit de la Fiscalia, l’autor del crim tenia un brot psicòtic que es va manifestar amb un deliri de suplantació de personalitat amb un trencament absolut amb la realitat. Per tot això, el Ministeri Públic considera que és una causa que l’eximeix totalment i demana l’internament de l’home, de 50 anys, en un centre psiquiàtric durant un període de 54 anys. La Fiscalia també demana que l’autor del crim indemnitzi la seva germana amb 50.000 euros.
En el seu escrit, el Ministeri Fiscal explica que Miquel Binimelis primer va matar a la seva mare a cops per esquarterar-la i cremar-la parcialment a més de repartir els seus ossos per la finca on vivien. Posteriorment, va atacar al seu germà, al qual també va assassinar a cops. Els agents que van arribar a la finca varen ser agredits amb una torxa, pedres i una planxa metàl·lica i van haver de reduir a l’home amb esprai de pebre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany