Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, afirma que col·laborarà per esclarir tots els casos i demana perdó a les víctimes
La Fiscalia de Balears fa recompte dels casos oberts per presumptes abusos sexuals a menors de qualsevol institució religiosa de les Illes. Demà dijous acaba el termini de 10 dies per lliurar la llista que la Fiscalia General de l’Estat va demanar als fiscals superiors de tota Espanya. El fiscal en cap de Balears, Bartomeu Barceló, assegura que la feina és complicada i que aquí encara no s’han recopilat totes les dades. Diu que el sistema informàtic no distingeix els abusos de les agressions sexuals i que tampoc registra qui és l’autor ni especifica si la víctima és menor. Per tant, hem d’analitzar els casos “d’un en un”, comenta.
El bisbe de Mallorca demana perdó i s’ofereix a col·laborar
Mentrestant, el bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, s’ha compromès aquest dimecres a col·laborar per esclarir els casos de pederàstia relacionats amb institucions religioses. Reitera que mantindrà tolerància zero. “A més de demanar perdó públicament, he de dir que és una situació que ens avergonyeix”, ha comentat.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare