Un miler de persones, afectades per una apagada elèctrica a Platja de Palma
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
La Fiscal General de l'Estat, Dolores Delegado, afirma a Palma que es tracta d'una investigació amb la que "s'ha d'anar amb molta cura"
La Fiscalia de Balears ha remès a la Fiscalia General de l’Estat quatre casos relacionats amb abusos vinculats a l’Església catòlica.
Així ho ha confirmat a Palma, en declaracions als mitjans, la Fiscal General de l’Estat, Dolores Delegado, al costat del Fiscal Superior de Balears, Bartomeu Barceló.
Sobre la informació que s’està recaptant de les diferents fiscalies superiors, Delgado ha subratllat que es tracta de “una tasca molt meticulosa, molt manual” i que “cal anar amb molta cura”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia