Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els fets es van produir presumptament durant els anys 2014 i 2015 a Porto Cristo i Son Carrió entre d'altres.
100
La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Balears celebrarà el proper divendres una vista prèvia al judici contra vuit acusats d’un delicte contra la salut pública de substàncies que causen danys greus a la salut.
La Fiscalia demana penes per als vuit acusats que sumen els 42 anys de presó per presumptament vendre i distribuir droga en diversos municipis de Mallorca.
Segons l’escrit del fiscal, aquests fets es van produir durant l’any 2014 i almenys fins a gener de 2015, quan la Policia Nacional va procedir al registre de diversos habitatges dels acusats i es van trobar diverses quantitats de substàncies estupefaents, diverses quantitats de diners en efectiu, telèfons mòbils, bàscules de precisió, armes blanques i altres objectes.
D’acord amb el fiscal, els processats es dedicaven, de mutu acord, a la venda i distribució de cocaïna, resina de cànnabis i cànnabis sativa, que adquirien a persones desconegudes i després venien a terceres persones consumidores a Porto Cristo i Son Carrió.
A més de les penes de presó, la Fiscalia demana una multa de 49.373,67 euros per a cadascun dels acusats.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros