Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El judici ha quedat vist per a sentència
El líder de Vox a Menorca, Antoni Camps, en una imatge d'arxiu.
147La Fiscalia manté la petició de dos anys i tres mesos de presó per a Antoni Camps, líder de Vox a Menorca. En el judici, que s’ha celebrat aquest dimarts dematí a l’Audiència de Palma, s’acusa Camps d’un delicte d’apropiació indeguda de prop de 6.000 euros quan era administrador d’una comunitat de veïns.
El judici ha quedat vist per sentència. Una condemna que podria implicar la inhabilitació per presentar-se a les properes eleccions.
Camps manté la seva innocència i confia que s’acabi arxivant la causa, tal com va fer en primera instància el jutjat d’instrucció.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada