Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Vox retira l'acusació d'organització criminal i malversació per Santi Vila
La Fiscalia manté l’acusació per rebel·lió contra els acusats del Procés i l‘Advocacia de l’Estat els acusa de sedició. En acabar de visionar els 300 vídeos i fotografies, la majoria relatius a les càrregues policials del primer d’octubre, les acusacions han elevat a definitives les seves conclusions.
La Fiscalia manté la petició de 25 anys de presó per a Junqueras i 17 per a Sánchez, Cuixart i Forcadell. I l’Advocacia en demana 12 per a Junqueres, 10 per a Forcadell i 8 per als Jordis. L’acusació popular, exercida per VOX, ha retirat l’acusació d’organització criminal i malversació per a l’exconseller Santi Vila.
A més, la fiscalia ha sol·licitat al tribunal que apliqui a la sentència l’article 36.2 de la Llei d’Enjudiciament Criminal. Amb el què el tribunal pot prohibir la concessió del tercer grau fins que no s’hagi complert la meitat de la condemna quan la pena és superior a cinc anys.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat