Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
L'obra s'havia de representar al juny i es va ajornar per la crisi sanitària
“La flauta màgica” inaugura la XXXV temporada d’òpera al Teatre Principal de Palma.
Aquest obra de Mozart és un conte de fades amb tocs d’humor i ple de referències filosòfiques. Tot i ser un clàssic, es presenta amb una posada en escena actual.
S’havia de representar al juny, però es va ajornar per la crisi sanitària. Finalment es representarà divendres 16, diumenge 18 i dimecres de la setmana que ve, dia 21. A més, també es podrà veure per streaming.
El director del Teatre Principal, Josep Cerdà, valora especialment estrenar la temporada d’òpera en una època tan complicada com aquesta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme