Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'obra s'havia de representar al juny i es va ajornar per la crisi sanitària
“La flauta màgica” inaugura la XXXV temporada d’òpera al Teatre Principal de Palma.
Aquest obra de Mozart és un conte de fades amb tocs d’humor i ple de referències filosòfiques. Tot i ser un clàssic, es presenta amb una posada en escena actual.
S’havia de representar al juny, però es va ajornar per la crisi sanitària. Finalment es representarà divendres 16, diumenge 18 i dimecres de la setmana que ve, dia 21. A més, també es podrà veure per streaming.
El director del Teatre Principal, Josep Cerdà, valora especialment estrenar la temporada d’òpera en una època tan complicada com aquesta.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener