Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

La borrasca 'Bruno', amb vents de Ponent de més de 80 kilòmetres per hora, deixarà els vaixells un cop més a terra
El pas de la borrasca per Menorca deixarà dos dies de vent intens, amb ràfagues de 80 kilòmetres per hora, i un avís taronja per onades que poden arribar als 4 metres d’altura. De moment, no s’han anunciat canvis en les connexions marítimes, però la mala mar probablement deixarà en terra la flota pesquera de l’illa, que acumula una mala temporada de pesca a causa als temporals i a la nova normativa que prohibeix treure les barques els caps de setmana.
Al temporal se li suma una notícia de darrera hora: Les noves restriccions pesqueres per la Reserva Marina del Nord de Menorca, que acaben de sortir publicades al BOIB i que afectaran tant als pescadors professionals com a la pesca recreativa.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix