Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'exposició s'emmarca dins el Dia Mundial de la Salut Mental i estarà al Casal Solleric fins dia 28 d'octubre
Al Dia Mundial de la Salut Mental, que es celebra aquest dissabte, es recorda que aquesta és una qüestió que molts d’anys ha estat tabú i de la qual s’ha xerrat ben poc. La situació està canviant amb nombroses iniciatives. Una d’elles l’hem trobada avui al Casal Solleric de Palma, amb la fusió entre l’art de la fotografia i la necessitat de tractar amb normalitat les persones que, per qualque motiu, tenen un trastorn de tipus mental.
En Lluc està diagnosticat amb esquizofrènia, però això és només una part d’ell i de la seva vida. És molt més: una persona humana. I just per això, ell i més de 80 persones més s’han autofotografiat. Na Bea és psicòloga, i també s’ha fet ‘selfies’. És una altra clau de l’exposició: tothom mesclat, usuaris i professionals. A N’Armando li encanta xerrar, relacionar-se amb tothom. Per això mateix troba un encert aquesta exposició.
Aquestes mirades pures, sense maquillatge, directes des del cor, les podeu trobar al Casal Solleric de Palma fins dia 28 d’octubre.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom