Principi d’acord per a l’equiparació retributiva en educació concertada 0-18
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
L'exposició s'emmarca dins el Dia Mundial de la Salut Mental i estarà al Casal Solleric fins dia 28 d'octubre
Al Dia Mundial de la Salut Mental, que es celebra aquest dissabte, es recorda que aquesta és una qüestió que molts d’anys ha estat tabú i de la qual s’ha xerrat ben poc. La situació està canviant amb nombroses iniciatives. Una d’elles l’hem trobada avui al Casal Solleric de Palma, amb la fusió entre l’art de la fotografia i la necessitat de tractar amb normalitat les persones que, per qualque motiu, tenen un trastorn de tipus mental.
En Lluc està diagnosticat amb esquizofrènia, però això és només una part d’ell i de la seva vida. És molt més: una persona humana. I just per això, ell i més de 80 persones més s’han autofotografiat. Na Bea és psicòloga, i també s’ha fet ‘selfies’. És una altra clau de l’exposició: tothom mesclat, usuaris i professionals. A N’Armando li encanta xerrar, relacionar-se amb tothom. Per això mateix troba un encert aquesta exposició.
Aquestes mirades pures, sense maquillatge, directes des del cor, les podeu trobar al Casal Solleric de Palma fins dia 28 d’octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa