L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La reina emèrita ha participat aquest dimecres a Eivissa a la reunió amb motiu del Gran Recapte d'Aliments organitzat per aquest cap de setmana
La reina Sofia ha assistit aquest dimecres a Eivissa a una reunió amb representants de la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments (Fesbal) i del Banc d’Aliments de Mallorca, en la qual ha anunciat que la Fundació Reina Sofia reforçarà la seva col·laboració amb una donació de 20.000 euros. Aquests diners es destinaran a la Gran Recollida d’Aliments 2025 a Espanya, segons ha informat la Fundació.
Durant la seva visita a l’illa pitiüsa, la monarca, que presidirà aquest dijous la inauguració de l’XI Congrés Nacional d’Alzheimer i del XV Congrés Iberoamericà, ha aprofitat la seva estada per recórrer algunes de les zones afectades per les recents pluges torrencials.
Acompanyada per representants institucionals d’Eivissa i les Balears, la reina Sofia ha visitat a primera hora de la tarda diverses zones del port d’Eivissa que van resultar més danyades per les inundacions. Durant el trajecte, s’ha interessat per la situació dels afectats i per l’avanç dels treballs de recuperació.
Després d’aquest recorregut, la reina ha assistit a la reunió organitzada amb motiu del Gran Recapte, que celebrarà la tretzena edició del 7 al 9 de novembre amb l’objectiu de recollir 10 milions de quilos d’aliments a tot Espanya, a través d’11.000 establiments i del web granrecogida.org, amb la finalitat d’atendre les necessitats d’un milió de persones vulnerables.
Enguany, la Fundació Reina Sofia ha dedicat 600.000 euros en ajudes directes a la Federació Espanyola de Bancs d’Aliments, reforçant així el seu compromís amb les persones més vulnerables.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues