Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

A la Fundación Hadas hi conviuen diàriament prop de 100 infants amb risc de vulnerabilitat i d'exclusió social de les barriades de Pere Garau i s'Hostalet de Palma
La Fundación Hadas cerca ajudants del Pare Noel perquè cap nin de l’associació quedi sense regal. Es tracta d’una campanya nadalenca que es duu a terme cada any amb els petits de l’associació.
Són tots infants en risc d’exclusió social. Com en Yadiel, qui té 10 anys i té molt clar quin regal vol per Nadal. I com ell, tots els seus companys de la Fundación Hadas escriuen els seus desitjos per a les festes. No són només materials, també sentimentals.
Però per poder aconseguir-ho, el Pare Noel necessita col·laboració. Per això ha demanat als treballadors de la Fundació que cerquin ajudants, per complir tots els desitjos.
A la Fundación Hadas hi conviuen diàriament prop de 100 infants amb risc de vulnerabilitat i d’exclusió social de les barriades de Pere Garau i s’Hostalet de Palma. Reben suport tant alimentari com educatiu.
I entre deures, repassos i activitats, els més menuts esperen el dia assenyalat. El dia 23 de desembre, el Pare Noel serà a les instal·lacions de la fundació per donar en mà tots els regals als infants que millor s’hagin portat.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits