Investiguen l’incident d’un avió durant l’aterratge a l’aeroport de Palma
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge
La gala torna a l'església de Santa Eulàlia en un format més íntim amb Serena Sáenz com a soprano convidada i Gian Luca Pasolini com a tenor
Darrers assajos a l’església de Santa Eulàlia d’Alaior, el poble del baix Simón Orfila que, amb ell d’amfitrió, presenta cada any un ambiciós cartell de noms propis de l’òpera per a la gala lírica de l’estiu.
Enguany l’acompanyarà el tenor de gran prestigi internacional, Gian Luca Pasolini: “He vingut ja dues vegades, aquesta és la tercera, i sempre soc feliç de tornar. És un concert sempre molt càlid, tant pel públic i com pel lloc.”, afirma.
També hi participarà la soprano revelació Serena Sáenz qui estiueja habitualment a Menorca i tot just acaba de començar la seva carrera, però ho ha fet amb molta força. De fet, va ser ella mateixa qui va demanar a Simón Orfila participar-hi, ja que ha assistit al concert líric en diferents ocasions com a públic.
La gala lírica tindrà lloc avui vespre, amb totes les localitats venudes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge
Ha permès la creació d'empreses d'excursions i proves esportives