Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Una quinzena d'artistes exploren la inspiració en una mostra col·lectiva que s'inaugura aquest divendres
Des de temps immemorials, les muses han estat el pont entre la divinitat i l’ésser humà. La galeria Can Boni convida a travessar aquest llindar amb “La crida de les muses”, una exposició que mostra com es materialitza la creativitat a través de diferents perspectives artístiques.
La mostra incorpora nous noms al catàleg de la galeria, com Sandra de Jaume i Núria Bosch, que se sumen a artistes ja consolidats. Entre ells, Àlex Jul sorprèn amb una evolució en el seu ús del color:”Sovint tinc una tendència cromàtica força fosca, però ara he obert el color i he combinat l’etapa fosca amb un cert contrast amb l’oposat.”
Aquesta exposició col·lectiva, que reuneix prop d’una quinzena d’artistes, ofereix una visió singular de la musa i la seva influència en la creació artística. Es podrà visitar a la Galeria Can Boni fins a principis de maig.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió