Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
"Blue note" recull peces de 50 artistes amb el color blau com a protagonista
El confinament i la crisi sanitària han trastocat el calendari d’exposicions que les galeries d’art tenien programat per enguany. A Pollença, la Galeria Dionís Bennàssar ha ajornat totes les mostres individuals fins a l’any que ve. L’espai expositiu, però, no vol romandre tancat i per això han organitzat una mostra col·lectiva amb obres de 50 artistes.
El títol de l’exposició és “Blue note” i recull obres d’artistes locals i foranis, algunes pintades durant el confinament. Totes les obres tenen el color plau com a punt de partida.
A més, els organitzadors reten homenatge al món del jazz i al mític segell “Blue note” i durant la visita es pot escoltar una selecció de peces musicals d’aquest estil. Si voleu visitar l’exposició teniu temps fins a finals d’agost.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja