Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La clientela compara preus i bada a les parades tot cercant què endur-se'n
Força ambient als mercats de Palma, cua a les peixateries després de dies de temporal i sense pescadors a la mar. A més de les compres del dia, també n’hi ha qui cerca gambes i calamars a bon preu i per congelar. La clientela compara preus i asseguren que pugen, baden a les parades i cerquen què endur-se’n. “Realment la gent compra si hi ha una oferta molt gran”, assegura un dels peixeters del mercat.
També les carnisseries són aturada obligatòria. I també s’avancen compres per als dies de festa: indiot i porcella sobretot. L’estalvi pot ser de fins a 20 euros. A alguns estands la tenen sencera a partir de 65 euros.
Tot i que es fan compres amb antelació, la gent no acapara, i tenen clar que el menú de Nadal variarà segons el preu dels productes.
La pujada de l’IPC ja es nota als mercats
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada