Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La clientela compara preus i bada a les parades tot cercant què endur-se'n
Força ambient als mercats de Palma, cua a les peixateries després de dies de temporal i sense pescadors a la mar. A més de les compres del dia, també n’hi ha qui cerca gambes i calamars a bon preu i per congelar. La clientela compara preus i asseguren que pugen, baden a les parades i cerquen què endur-se’n. “Realment la gent compra si hi ha una oferta molt gran”, assegura un dels peixeters del mercat.
També les carnisseries són aturada obligatòria. I també s’avancen compres per als dies de festa: indiot i porcella sobretot. L’estalvi pot ser de fins a 20 euros. A alguns estands la tenen sencera a partir de 65 euros.
Tot i que es fan compres amb antelació, la gent no acapara, i tenen clar que el menú de Nadal variarà segons el preu dels productes.
La pujada de l’IPC ja es nota als mercats
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues