Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Es retira de les voreres de les platges urbanes a l'estiu i es retorna a l'hivern
La posidònia viva, quan encara és davall la mar, té tres funcions importants per a l’ecosistema. Una d’elles és produir arena, perquè entre les seves fulles s’hi desfan les closques dels crustacis que l’habiten. La segona funció de la posidònia és ser productora d’oxigen, mitjançant la seva fotosíntesi, i per acabar, fa d’escull barrera esmorteint la força de les ones contra el litoral. Quan li cauen les fulles i aquestes arriben mortes a la vorera de les platges, la seva funció no és manco important.
A Menorca es va decidir l’any 2000 fer una gestió específica d’aquesta planta per trobar un equilibri entre l’ús públic de gaudi dels arenals i els seus valors naturals. Les platges es van classificar en tres tipus. Les de tipus A són les urbanes, amb serveis i fàcil accessibilitat. Són platges properes a zones urbanitzades i amb molta afluència. En l’altre extrem, hi ha les de tipus C, són platges verges, de difícil accés i pocs visitants. En el terme mitjà, hi ha les platges de tipus B, són verges, no tenen serveis, però la seva accessibilitat és bona.
A banda dels usos agrícoles, que són mínims, l’objectiu és que la posidònia no surti del sistema. Quan es retira de la vorera, s’acumula a la part posterior de la platja, però, una vegada acabada la temporada turística, es retorna a la part frontal dels arenals.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella