Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Els premis s'han repartit a Salou, Súria i a Barcelona ciutat
EFE/Chema Moya
13La Grossa del Sorteig Extraordinari de Nadal, que ha recaigut en el número 26.590, ha deixat a Catalunya 388 milions d’euros repartits entre Salou (Tarragona), Súria (Barcelona) i Barcelona ciutat.
Dotat amb 4 milions d’euros a la sèrie, el número ha repartit 360 milions en concepte de 90 sèries a Salou, 20 milions d’euros en la capital catalana, a raó de cinc sèries, i 8 milions a Súria, a compte de dues sèries.
El número va ser cantat a les 9.19 hores i és el primer premi del matí que ha recaigut en alguna administració catalana.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí