Dos dels ciclistes ferits greus continuen ingressats a l'UCI, però estables
L'autobús del TIB que va envestir el grup de ciclistes. Foto N. Pasqual
843Les primeres investigacions de la Guàrdia Civil assenyalen que la causa principal de l’atropellament mortal a un grup de ciclistes a la carretera que enllaça Pollença amb el port, podria trobar-se en una errada mecànica en l’autobús del TIB. Aquesta és, almanco de moment, la principal hipòtesi amb la qual treballa la Guàrdia Civil, que n’ha assumit el cas. De moment, però, asseguren que encara no en poden concloure les causes perquè la investigació continua oberta.
Aquest dijous, poc després de les dotze del migdia, un autobús del TIB va envestir per darrere un grup de ciclistes a la carretera Ma-2200. A conseqüència de l’accident, un dels ciclistes va morir a l’acte i els altres tres varen resultar ferits greus. De fet, n’hi ha dos que continuen ingressats a l’UCI de l’Hospital de Son Espases en estat greu, tot i que es mantenen estables.

Foto: Nofre Pasqual.
En el sinistre també varen resultar ferides tres persones més i un nadó de només sis mesos, que viatjaven a bord de l’autobús.

Foto: Nofre Pasqual.
Antoni Costa, després del Consell de Govern celebrat aquest divendres, s¡ha pronunciat sobre l’accident de trànsit de l’autobús del TIB d’ahir: “El vehicle tenia totes les revisions en regla i no s’havia reportat cap error mecànic”. En el sinistre, el conductor va perdre el control i no va poder esquivar un grup de ciclistes que circulaven per la carretera de Pollença.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo