Eren molt conegudes al poble, tot i que no eren naturals de Lloseta
La Guàrdia Civil conclou que l’anciana de Lloseta va morir de manera natural i la seva filla, per inhalació de fum. Es tracta de la mort d’una mare i una filla de 85 i 44 anys en l’incendi d’un habitatge a Lloseta.
Una treballadora del servei d’ajuda a domicili va ser la qui va donar l’avís d’alarma perquè en arribar a la casa, a primera hora d’aquest dilluns, ningú no li va obrir la porta. Els agents de la Guàrdia Civil accediren a l’interior, on varen trobar els dos cossos sense vida en una de les habitacions. També comprovaren que s’hi havia produït un incendi, que es va extingir sense arribar a ser visible a l’exterior.
Eren una mare de 85 anys i la seva filla de 44. Feia més d’una dècada que vivien en aquesta planta baixa situada al carrer de l’Estació, una de les vies principals d’accés a Lloseta. Dissabte els havien vist per darrera vegada. La veïnada va sentir olor de fum, però pensava que era algú que cremava restes de poda, un fet habitual als afores de Lloseta, i més en cap de setmana. Eren molt conegudes al poble, tot i que no eren naturals de Lloseta, feia més de 10 anys que vivien en aquesta casa de lloguer.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari