Efectius de l'equip Roca i el Grup de Reserva i Seguretat han actuat durant tota la jornada a l'Edifici Tanit
La Guàrdia Civil ha detingut 16 persones a Sant Antoni en una actuació contra el narcotràfic que ha començat a les 8 h i que s’ha allargat fins a les 18.30 h a l’Edifici Tanit de Sant Antoni.
El veïnat del número 3 del carrer del General Balanzat al nucli urbà portmanyí ha quedat sorprès davant un nombrós desplegament policial, que ha inclòs la participació d’efectius de l’equip Roca i del Grup de Reserva i Seguretat, entre altres efectius. L’operatiu ha escorcollat dos habitatges, el primer dels quals s’ha saldat a les dues del migdia amb vuit detencions. L’altre escorcoll ha finalitzat devers les 20.30 h, quan vuit persones més han estat detingudes i traslladades a dependències policials.
L’operatiu s’emmarca en la lluita contra el tràfic de drogues i també en els delictes contra el patrimoni, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil, que no han aclarit si s’esperen noves actuacions i més detencions.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria