Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La víctima, un home de 21 anys, continua ingressada a l'hospital d'Inca
La Guàrdia Civil ha detingut tres menors per un delicte de lesions greus a Inca. Són tres joves de setze anys que la matinada de dissabte haurien apallissat un home mentre caminava pel carrer.
La víctima, un home de vint-i-un anys, continua ingressada a l’Hospital Comarcal d’Inca. Els fets varen tenir lloc dissabte a la matinada, quan l’home va ser assaltat pels tres menors quan es dirigia a casa seva. L’agressió va provocar-li la fractura de dues costelles i la perforació d’un pulmó. Un vianant que era a la zona va avisar els serveis d’emergència.
Els tres agressors varen fugir del lloc dels fets, però la Guàrdia Civil els va identificar. Posteriorment, tots tres es varen presentar al quarter on foren detinguts.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat