La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
De moment, hi ha nou persones detingudes però aquesta xifra podria incrementar-se
Des de primera hora del dematí de dimarts, un ampli dispositiu de la Guàrdia Civil ha realitzat una complexa operació antidroga a Mallorca. A Palma hi ha hagut set registres que s’han fet de manera simultània a la carretera de Manacor, al barri de Pere Garau i a la Vileta. També s’han realitzat altres tres escorcolls a Sencelles, Marratxí i Calvià.
De moment, hi ha nou persones detingudes però aquesta xifra podria incrementar-se. A més, segons fonts policials, ja s’han intervengut 200.000 euros en efectiu i diverses quantitats de cocaïna.
En l’operatiu ha participat la Guàrdia Civil que ha necessitat el suport de la unitat canina i de nombrosos efectius de la Península que estan desplaçats a l’illa amb motiu de l’operació d’estiu.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte