Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El pis on s'ha originat el foc ha quedat precintat. La resta de veïnats ja han pogut tornar a ca seva. Alguns però han passat la nit fora
Foto: ATIENZA
12La Guàrdia Civil investiga en aquests moments les causes de l’incendi que aquest dimecres ha deixat 14 persones ferides a s’Arenal de Llucmajor. De moment, no es descarta cap hipòtesi.
L’incendi s’ha produit a les set del dematí al carrer General i Gran Consell de s’Arenal de Llucmajor. Deu persones han estat ateses in situ, la majoria per inhalació de fum, que sortia pel montpeller i era visible des d’enfora. Quatre veïnats més han patit cremades. Són la dona i els seus dos fills que viuen aquí, i una veïnada de 66 anys que serà traslladada a la Vall d’Hebron amb el 60 per cent del cos cremat.
El pis on s’ha originat el foc ha quedat precintat. La resta de veïnats ja han pogut tornar a ca seva. Alguns però passaran la nit fora per mor de la forta olor a fum que encara hi ha a l’edifici i els constants talls de llum i aigua que pateixen a cause de l’incendi.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys