Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

El pis on s'ha originat el foc ha quedat precintat. La resta de veïnats ja han pogut tornar a ca seva. Alguns però han passat la nit fora
Foto: ATIENZA
25La Guàrdia Civil investiga en aquests moments les causes de l’incendi que aquest dimecres ha deixat 14 persones ferides a s’Arenal de Llucmajor. De moment, no es descarta cap hipòtesi.
L’incendi s’ha produit a les set del dematí al carrer General i Gran Consell de s’Arenal de Llucmajor. Deu persones han estat ateses in situ, la majoria per inhalació de fum, que sortia pel montpeller i era visible des d’enfora. Quatre veïnats més han patit cremades. Són la dona i els seus dos fills que viuen aquí, i una veïnada de 66 anys que serà traslladada a la Vall d’Hebron amb el 60 per cent del cos cremat.
El pis on s’ha originat el foc ha quedat precintat. La resta de veïnats ja han pogut tornar a ca seva. Alguns però passaran la nit fora per mor de la forta olor a fum que encara hi ha a l’edifici i els constants talls de llum i aigua que pateixen a cause de l’incendi.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta