X

La Guàrdia Civil troba restes òssies humanes a la platja de Migjorn de Formentera

El cos estava en un estat de descomposició avançat i tot apunta que havia passat molt de temps a la mar abans de ser arrossegat per l'aigua fins a la platja

12/09/2025

La Guàrdia Civil troba restes òssies humanes a la platja de Migjorn de Formentera

Imatge de la platja de Migjorn.

192

La Guàrdia Civil ha trobat restes òssies humanes a la platja de Migjorn, a l’illa de Formentera, segons ha confirmat aquest divendres l’Oficina Perifèrica de Comunicació de la Comandància de les Balears. La troballa es va produir el dimecres a les 09.15 hores per part d’una patrulla d’agents que feia tasques de reconeixement a la costa de l’illa.

El cos estava en un estat de descomposició avançat i tot apunta que havia passat molt de temps a la mar abans de ser arrossegat per l’aigua fins a la platja, segons han indicat des de l’Institut Armat. Els agents varen activar el protocol judicial per a l’aixecament del cadàver i ha estat traslladat a l’Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses per fer-li l’autòpsia.

Per falta d’identificació, la Guàrdia Civil no pot confirmar que sigui una persona migrant que hagi perdut la vida en intentar arribar a les Illes, com se sospita dels nombrosos cossos apareguts en la costa o en aigües de la pitiüsa menor des de principi d’any.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT