Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El documental recull la història dels joves amb diversitat funcional que participen en l'Ibiza Inclusion Fashion Day
El documental ‘Protagonistas’ explica la història d’un grup de joves amb diversitat funcional que participen per primera vegada en una passarel·la de moda, l’Ibiza Inclusion Fashion Day. La pel·lícula es presentarà ara al festival internacional de cinema Evolution de Mallorca.
Són joves amb síndrome de Down, paràlisi cerebral o altres diversitats funcionals que per primera vegada pugen a una passarel·la. Ara, el documental, dirigit per Luis Calero i amb guió de Magdalena Shinca, arriba al festival Evolution de Mallorca. Recull el camí que van fer tots aquests joves a més d’una al·lota transgènere que dissenya la seva primera col·lecció per arribar a l’Ibiza Inclusion Fashion Day, la passarel·la de moda inclusiva que se celebra a Eivissa des de 2020. L’estrena del documental, amb el qual col·labora IB3, es farà el 3 de novembre al CineCiutat de Palma, i els seus protagonistes participaran posteriorment en un col·loqui.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes