Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els joves d'entre 16 i 20 anys, que son els més afectats, acumulen ja una taxa d'incidència de 1.300 casos per cada 100.000 habitants
Font: Efe
163S’agreuja la situació de la pandèmia a Menorca, que per tercer dia bat el rècord de contagis, amb 96 casos actius en les darreres 24 hores. L’illa acumula així 292 positius en sols 4 dies, el que converteix Menorca en l’únic territori de Balears en situació de risc extrem de contagi.
Els botellots són els responsables de bona part dels contagis, sobretot vinculats als dies de Sant Joan a Ciutadella. De fet, la setmana que ve es farà un cribratge al municipi. Salut vol contenir especialment la taxa d’incidència entre els joves de 16 a 20 anys, que supera ja els 1.300 casos per cada 100.000 habitants. Per aquest motiu, se’ls demana un aïllament social voluntari.
La taxa d’incidència acumulada en el conjunt de l’illa, entre tots els segments d’edat, és de 283 casos, el doble que la resta de l’arxipèlag. L’índex de positivitat supera ja el 15 per cent.
L’augment dels contagis incrementa també la pressió hospitalària. Al Mateu Orfila ja són 6 les persones ingressades, una d’elles a l’UCI.
L’hotel pont de s’Arenal den Castell té allotjades 25 persones, de les quals només dues són contactes estrets.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare