Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Pretén, afinar al màxim la promoció per oferir a cada possible visitant el producte que més el pugui interessar, que més s'adapti als seus gustos
La intel·ligència artificial s’adapta al turisme. Pretén, afinar al màxim la promoció per oferir a cada possible visitant el producte que més el pugui interessar, que més s’adapti als seus gustos. Una empresa menorquina, que ja es dedica a l’anàlisi del Big Data, presentarà aquesta nova idea als projectes a finançar pels fons europeus Next Generation.
El projecte es denomina SMART DEMAND, Turisme Intel·ligent, i aprofita la tecnologia creada per aquesta empresa especialitzada en anàlisi de dades turístiques per identificar possibles visitants i els seus interessos concrets i, a partir d’aquí, adreçar-se directament a aquelles persones que realment són potencials turistes i dels perfils que interessin al destí. Es tracta de fer la promoció més eficient.
Respecte de l’estalvi, consideren que podran reduir fins a la meitat el cost d’adquisició d’una reserva. Un model que, en primer lloc, ha de sumar esforços públics i privats per crear demanda.
Es tracta de dedicar els recursos per a la promoció, siguin públics o privats, de la forma més eficient possible i adreçat als mercats o segments que més puguin interessar. El projecte, suposarà una inversió de més de dos milions d’euros en una empresa menorquina amb una trentena d’empleats que ja treballa per a clients de més d’una vintena de països, entre ells TurEspanya, VisitBenidorm, la costa del Sol o els Ministeris de turisme de Costa Rica o Qatar a més de la Fundació Turisme Menorca.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres