X

La Justícia obliga Ciutadella a actuar a la zona des Pla per controlar els renous i l’incivisme de la gent

El jutge ordena prohibir l'aparcament de vehicles as Pla perquè es tractar d'una zona inundable

17/09/2025

La Justícia obliga Ciutadella a actuar a la zona des Pla per controlar els renous i l’incivisme de la gent

32

Nova sacsejada judicial a Ciutadella. Una sentència del jutjat contenciós número 2 de Palma condemna l’Ajuntament a posar ordre as Pla de Sant Joan per controlar els renous dels locals d’oci nocturn de la zona.

Tan sols sis mesos després que una sentència condemnàs l’Ajuntament de Ciutadella per la vulneració de drets fonamentals i la immissió de sorolls als domicilis dels vesins dels carrers de Santa Bàrbara i sa Muradeta, la zona d’oci nocturn des Pla torna a estar sota la lupa judicial.

El jutjat contenciós número 2 de Palma dona la raó parcialment a una immobiliària, declara la inactivitat municipal i obliga el consistori a controlar els renous i el comportament incívic de la gent al carrer. El jutge ordena també, com demanava Inmobiliaria de Promociones y Arriendos Menorquines, que es prohibeixi l’aparcament de vehicles as Pla perquè és una zona inundable. No accepta, en canvi, el tancament cautelar dels establiments sol·licitat per la immobiliària. La sentència és ferma, una volta que l’Ajuntament ha decidit no apel·lar contra la resolució. Els advocats de la part demandant avisen, però, que si no es dona compliment a l’execució de la sentència, hi haurà una querella per prevaricació passiva.

17/09/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT