Li imposa una fiança de 10.000 euros, la prohibició de conduir i compareixences periòdiques als jutjats
184
La titular del Jutjat d’Instrucció número 5 de Palma ha ordenat llibertat provisional per al conductor detengut per l’atropellament mortal ocorregut el passat 6 d’octubre, a prop de Son Banya.
La magistrada ha imposat, com a mesures cautelars, una fiança de 10.000 euros, la prohibició de conduir vehicles de motor i l’obligació de presentar-se periòdicament davant els jutjats.
Segons el relat dels fets, el sinistre va tenir lloc cap a la una de la matinada, quan el vehicle del sospitós va envair el carril contrari i va xocar contra un altre cotxe. El conductor d’aquest segon vehicle, un home de 31 anys, va morir a conseqüència de l’impacte.
El conductor i el seu acompanyant varen fugir del lloc abans que arribassin els serveis d’emergències. La Policia Local de Palma va localitzar l’acompanyant poc després, gràcies a una trucada des del barri del Molinar per atendre un home ferit. Aquesta persona va facilitar la identitat del conductor, qui es va lliurar l’endemà a la Policia, acompanyat de la seva advocada.
L’home va ser detengut i es va acollir al seu dret a no declarar. Va ser posat a disposició judicial com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi imprudent greu, lesions i abandonament del lloc dels fets.
El 8 d’octubre, el jutjat de guàrdia en va decretar l’ingrés a presó provisional, on ha romàs deu dies.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata