Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Els usuaris de Santa Eugènia, Sencelles i Costitx es beneficien d'aquesta millora en el servei
La línia 304 de bus del TIB connecta Palma amb Inca passant per Santa Eugènia, Sencelles i Costitx. A partir d’avui i de dilluns a divendres, s’afegeix un bus que sortirà d’Inca a les 20.15 h i un altre que ho farà de Palma a les 21.35 h, atenen d’aquesta manera una vella reivindicació dels usuaris, que consideraven que el servei acabava massa prest. I és que, segons els usuaris, aquesta és una línia que té molta demanda entre els habitants dels municipis per on creua.
L’increment de freqüències és ben valorada, tant per ajuntaments com per usuaris, però pels consistoris de Santa Eugènia i Sencelles aquesta millora és del tot insuficient.
Avui també ha entrat una millora dels horaris de la línia 312 que uneix Muro amb Lluc, passant per Inca, que avança lleugerament els horaris de sortida del primer bus del dia per afavorir la mobilitat de treballadors i també dels estudiants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany