Sóller contra la massificació turística
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Va deixar de funcionar el passat dijous
La línia M1 de metro que uneix l’estació Intermodal amb la UIB ja funciona amb normalitat. Després de 4 dies fora de servei, els usuaris l’han pogut fer servir des de primera hora d’avui matí.
El passat dijous s’hi va detectar una avaria en l’alimentació elèctrica de la catenària i el servei va deixar de funcionar. Els Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM), en col·laboració amb l’EMT de Palma, va reforçar el servei d’autobusos mentre es localitzava l’avaria.
Després de fer diverses proves de circulació ahir diumenge, avui el metro a la UIB ha reprès la seva activitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta
Un company l'ha localitzat aquest diumenge matí entre l'hipòdrom i la depuradora de Cala en Blanes