Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El GOB Menorca insisteix en la regulació de l'entrada de vehicles i el litoral, mentre que les agrupacions empresarials demanen "seny i diàleg"
La recent aprovació de la Llei Menorca Reserva de la Biosfera genera les primeres reaccions entre sectors econòmics i entitats ecologistes de l’illa. El GOB Menorca exposa les prioritats urgents que, segons ells, ha de solucionar aquest nou text legal: la limitació de l’entrada de vehicles, l’ordenació del litoral i la massificació nàutica, a part de millorar la gestió dels recursos hídrics des de Menorca.
La llei preveu que el Consell de Menorca en un futur pugui controlar les depuradores públiques, el règim d’explotació dels aqüífers, el control dels regadius i la conservació dels torrents, fins ara en mans del Govern.
La Confederació d’Associacions Empresarials (CAEB) no veu la nova normativa amb tan bons ulls. Considera que aquest tipus de normes no ajuden a negocis i petites i mitjanes empreses, que ja s’han d’adaptar, segons ells, a altres normatives. PIME Menorca demana “seny i diàleg” entre tots els agents, perquè no es prengui cap passa que pugui entorpir l’economia de l’illa.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre