Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
El Trail dels Fars inaugura un circuit de cinc proves, que atrau l'atenció de tot tipus de corredors
Córrer entre la diversitat geogràfica que ens ofereix la natura de les nostres illes, en aquest cas de Menorca. És el què han fet una gernació de corredors. Aquest diumenge ha començat la lliga Illa dels Trails, una fusió d’experiències… i kilòmetres.
El Far de Cavalleria ha estat l’escenari ideal per donar sortida a la segona edició de la lliga Illa dels Trails, un circuit que inclou un total de cinc curses. Aquesta primera, el Trail dels Fars, ha tingut la participació de més de sis-cents corredors, repartits en tres distàncies: 46, 21 i 12 kilòmetres. El trenta per cent són vinguts de fora de l’illa, majoritàriament de Mallorca, seguit d’una destacada inscripció catalana.
El calendari atreu l’atenció de tot tipus d’esportistes: dels més competitius, als aficionats sense cap altra pretensió que passar una estona fent una activitat física, els nouvinguts o els que van a la recerca de nous paratges. Cada trail resulta un banc de proves idoni pel recorregut heterogeni, una climatologia incerta i l’acumulació d’experiències i quilòmetres per a objectius més elevats.
I finalment, n’hi ha uns que arriben els primers a meta, però guanyadors, resulten ser-ho tots.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu