Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Referent i pioner de l'ecologisme, fou el primer president de Greenpeace Espanya
La Societat Geogràfica Espanyola reconeix la trajectòria del mallorquí Xavier Pastor amb un dels seus Premis Nacionals. Pioner i referent de l’ecologisme arreu de l’Estat, el biòleg marí acumula més de quatre dècades lluitant per la conservació dels oceans.
Pastor diu que sent una “satisfacció enorme” per un guardó que compartirà amb referents de la joventut com Félix Rodríguez de la Fuente, Dian Fossey i Jane Goodall. Amb tot, no es vol oblidar de tota la gent amb qui ha compartit lluites.
Va iniciar l’activisme al GOB fins que el 1984 es va convertir en el primer president de Greenpeace a Espanya. Ha liderat campanyes de caràcter local i internacional.
Tot i haver guanyat moltes batalles, admet que el canvi climàtic és un desafiament molt més important. Li preocupa l’apatia dels governs a l’hora d’actuar-hi, però confia que les noves generacions no caiguin en el desànim i els facin moure. Li lliuraran el guardó dijous que ve a Madrid.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
El cap d'Emergències, Pablo Gárriz, ha negat rumors falsos i afirma que no hi ha hagut danys personals durant les inundacions
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències