Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Referent i pioner de l'ecologisme, fou el primer president de Greenpeace Espanya
La Societat Geogràfica Espanyola reconeix la trajectòria del mallorquí Xavier Pastor amb un dels seus Premis Nacionals. Pioner i referent de l’ecologisme arreu de l’Estat, el biòleg marí acumula més de quatre dècades lluitant per la conservació dels oceans.
Pastor diu que sent una “satisfacció enorme” per un guardó que compartirà amb referents de la joventut com Félix Rodríguez de la Fuente, Dian Fossey i Jane Goodall. Amb tot, no es vol oblidar de tota la gent amb qui ha compartit lluites.
Va iniciar l’activisme al GOB fins que el 1984 es va convertir en el primer president de Greenpeace a Espanya. Ha liderat campanyes de caràcter local i internacional.
Tot i haver guanyat moltes batalles, admet que el canvi climàtic és un desafiament molt més important. Li preocupa l’apatia dels governs a l’hora d’actuar-hi, però confia que les noves generacions no caiguin en el desànim i els facin moure. Li lliuraran el guardó dijous que ve a Madrid.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte