L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La boia del port de Maó ha registrat ones de fins a 10 metres i ratxes de vent que superen els 75 quilòmetres per hora
El fort vent i la mala mar ha mantengut durant tot el dia Menorca incomunicada per via marítima. De fet, està previst que els ports de Ciutadella i Maó continuïn tancats fins aquest dijous a mig matí. Els tres vaixells que havien d’arribar a primera hora aquest dijous, dos a Ciutadella i un a Maó, s’han cancel·lat. La boia del port de Maó ha registrat ones de fins a 10 metres i ratxes de vent que superen els 75 quilòmetres per hora.
Menorca i el nord i nord-est de Mallorca romanen en avís taronja per ratxes de vent. En un menor nivell d’alerta es troben la serra de Tramuntana i el Llevant, que romandran en avís groc fins demà.
Mentre que a Menorca es preveu que la intensitat del vent augmenti durant les pròximes hores i no serà fins aquest dijous horabaixa que la situació millori una mica i la mar es calmi, moment en què l’alerta passarà a ser groga, però no es desactivarà fins divendres.
Durant la nit i la matinada d’aquest dimecres ha caigut calabruix al nord-est de Mallorca i ha deixat nuclis i carreteres pintats de blanc. Les calabruixades han caigut principalment en el terme municipal de Capdepera, especialment en el poble i a Cala Rajada.
L’112 ha registrat set incidents a Mallorca i Menorca, la majoria per caigudes d’arbres. Els serveis d’emergències demanen precaució a les carreteres per la possibilitat de gelades.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues