Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Va ser dels quatre candidats a obtenir més puntuació del jurat i també del públic
Foto: Joaquín Reina / Europa Press
556La mallorquina Daniela Blasco passa la primera semifinal de la quarta edició del Benidorm Fest. Fou la darrera a actuar amb la seva cançó ‘Uh Nana’, encomanant-se a Beyoncé i Chanel per a oferir una actuació de R&B i hip-hop amb una coreografia complexa com a element essencial que va captivar els espectadors.
En el tram final s’ha revelat que els quatre candidats que més punts han obtingut per part del jurat han estat Kuve, Lachispa, Daniela Blasco i Lucas Bun. En el cas del públic, els més votats han estat Lachispa, Daniela Blasco, Kuve i Sonia i Selena, un suport aquest que s’ha mostrat insuficient per a aconseguir la passada.
Ara, serà dissabte dia 1 de febrer, a la gran final, quan podrem saber si Daniela Blasco serà la representant espanyola a Eurovisió.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou