Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La selecció espanyola s'ha imposat a França de forma contundent a la final. Aquest títol completa un estiu extraordinari per a la jugadora balear després de la plata olímpica a París
La mallorquina Juana Camilión i la resta de jugadores de la selecció espanyola de bàsquet 3×3 han arribat avui horabaixa a Madrid després de proclamar-se ahir vespre campiones d’Europa a Vienna. La jugadora d’El Molinar i les seves companyes han mostrat orgulloses la medalla d’or continental i la Copa aixecada a Àustria. El combinat espanyol continua amb el seu estiu gloriós 21 dies després de penjar-se la plata olímpica.
El quartet espanyol s’ha proclamat campió d’Europa després de superar França a la final per un contundent 19 a 11. Juana Camilión va viure el seu moment estel·lar quan el partit estava empatat a 5. Dues cistelles de dos punts varen donar un avantatge definitiu a Espanya.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada