Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Els estacionals haurien d'haver començat a fer feina el 15 de maig, però encara no estan donant el servei
A Formentera durant tot l’any fan feina 25 taxis, a l’estiu s’incorporen 24 més, són les llicències estacionals que el Consell encara no ha pogut atorgar. Com a conseqüències a les hores puntes del dia es formen cues en algunes aturades.
Des de l’associació de taxistes de l’illa asseguren que no són responsables del retard en la implantació del pla d’actuació en matèria de transport públic, mentre que des del Consell diuen que les al·legacions presentades des del sector han endarrerit l’adjudicació.
Mentrestant, els visitants no s’havien trobat mai en aquesta situació. Les esperes solen ser de 15 minuts de durada.
El Consell espera que a mitjans d’aquest mes els 24 taxis estacionals ja estiguin fent feina i així evitar situacions com aquesta.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes