La policia judicial ha reobert el cas de n’Ilan, a Eivissa. La seva mare, na Laura moreno, ha estat 3 anys recollint proves i testimonis. N’Ilan era víctima d’assetjament escolar i es va suïcidar amb 11 anys.
En el seu moment, ningú no en va fer cas. De fet, segons la seva mare els assetjadors són fills de diversos professors del centre implicat. Na Laura ha hagut de contractar un advocat de fora d’Eivissa per garantir la seva independència.
N’Ilan va patir assetjament durant sis anys, durant els quals varen demanar ajuda i no en varen rebre, i fins i tot el varen canviar d’escola però l’assetjament va continuar.
Una mort que, diu la seva mare, es podria haver evitat. Després d’anys de lluita, ara la policia judicial ha reobert el cas.
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern