Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'exposició es mantindrà fins dia 31 d'agost
Els balcons són els grans protagonistes de l’exposició, i no només perquè és el lloc on estan penjades les cinquanta fotografies de la mostra. Els vesins de la Marina hi han participat cedint aquest petit espai tan preuat en temps de confinament.
L’ajuntament d’Eivissa col·labora així en una nova edició del festival PhotoEspaña, que ha estat marcada per la pandèmia. Un equip de l’organització del certamen ha triat les fotografies d’aquesta exposició, que es mantendrà fins al dia 31 d’agost.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat