Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El govern espanyol vol tenir-los registrats en cas que arribés una ordre europea per immobilitzar-los com a sanció a Rússia
El govern espanyol ha ordenat identificar tots els grans iots russos que hi ha atracats als ports esportius i autoritats portuàries a tot l’Estat. Tal com ha avançat ‘Gaceta Náutica’ i ha confirmat IB3 Notícies, la Marina Mercant ha enviat un missatge als ports de les Illes en el que se’ls insta a què informin sobre les embarcacions de més de 24 metres amb bandera russa o armador rus que es troben a les seves instal·lacions.
El govern espanyol mou fitxa per tenir identificats aquests megaiots en cas que arribés una ordre europea per immobilitzar-los com a sanció a Moscou per la invasió d’Ucraïna. A Mallorca hi ha com a mínim dos vaixells que pertanyen a multimilionaris russos.
La presidenta del Parlament Europeu, Roberta Metsola, s’ha mostrat a favor d’aquesta mesura adreçada contra els oligarques que donen suport a Vladimir Putin.
El megaiot ‘Tango’ atracat a Palma, amenaçat d’embargament per les sancions contra Rússia
El mariner que va intentar enfonsar el iot d’un magnat rus torna a Ucraïna a lluitar en la guerra
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom