El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Es podrà visitar fins al 31 d'agost al Centre Internacional de Fotografia Toni Catany
‘La meva Mediterrània’ és una mostra que uneix dues mirades molt personals sobre una mateixa mar: la de l’escriptor Josep Pla i la del fotògraf Toni Catany. La seva visió compartida de la Mediterrània es desplega a través de textos, manuscrits i imatges que capturen l’essència d’un paisatge tant físic com emocional.
L’exposició, que es pot visitar fins al 31 d’agost, és un viatge sensorial i estètic que combina literatura i fotografia. A través d’una selecció acurada, el visitant pot endinsar-se en la diversitat de la Mediterrània vista pels ulls de Catany i narrada amb la ploma de Pla.
Segons el director del centre, Toni Garau, ‘aquesta mostra representa la diversitat de mediterranis, i això ho feim també amb les tècniques: diapositives, còpies cromogèniques, còpies al platí, calotips…’. La varietat tècnica del fotògraf esdevé un reflex de la riquesa cultural i paisatgística que inspira les seves imatges.
Amb ‘La meva Mediterrània’, literatura i imatge es fonen en una exposició que homenatja dues figures essencials del segle XX. Un diàleg artístic entre el text i la llum que convida a mirar la nostra mar des d’una nova perspectiva.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits