Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El volum es titula "Percepcions, una mirada andritxola" i és un recull de les seves cent millors fotografies
El far del port d’Andratx és un dels motius més recurrents de la fotografia de Catalina Ginard. També ho són la mar, la costa i la natura. En un municipi on el ciment ha deixat empremta, aquesta andritxola cerca els racons que encara queden verges i els immortalitza amb la seva càmera.
Ginard ha recollit tota aquesta feina en un llibre, editat per l’associació cultural n’Alí. El volum es titula “Percepcions, una mirada andritxola” i és un recull de les seves cent millors fotografies.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat