Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Miquel Brunet oferirà un petit tast en directe de 'Missa del descreure' el dia 11 de juliol al seu estudi, a Bunyola
Miquel Brunet es mou entre gèneres tan diversos com la música sacra i el rock simfònic com ho fa un peix dins l’aigua. Entre tecles i aparells electrònics cerca espai per a la música que tant va escoltar de menut, quan era alumne a la Porciúncula. D’aquella arrel i d’allò que ha posat en evidència més que mai l’arribada de la pandèmia, neix ara ‘Missa del descreure’.
Per a l’enregistrament d’aquest disc Brunet, que ha gravat tots els teclats, guitarres i baixos, ha tengut la col·laboració de les veus de la soprano Sofia Domènech i del baríton Joan Miquel Muñoz. També hi participen altres músics com el bateria Teo Salvà, el trombonista Josep Oliver u el violoncel·lista Biel Fiol. A més, Brunet vol convertir aquest disc en un espectacle escènic.
De moment, Miquel Brunet oferirà un petit tast en directe de ‘Missa del descreure’ el dia 11 de juliol al seu estudi, a Bunyola i si la situació sanitària ho permet, preveu poder presentar l’espectacle dins la pròxima tardor.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui