Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Miquel Brunet oferirà un petit tast en directe de 'Missa del descreure' el dia 11 de juliol al seu estudi, a Bunyola
Miquel Brunet es mou entre gèneres tan diversos com la música sacra i el rock simfònic com ho fa un peix dins l’aigua. Entre tecles i aparells electrònics cerca espai per a la música que tant va escoltar de menut, quan era alumne a la Porciúncula. D’aquella arrel i d’allò que ha posat en evidència més que mai l’arribada de la pandèmia, neix ara ‘Missa del descreure’.
Per a l’enregistrament d’aquest disc Brunet, que ha gravat tots els teclats, guitarres i baixos, ha tengut la col·laboració de les veus de la soprano Sofia Domènech i del baríton Joan Miquel Muñoz. També hi participen altres músics com el bateria Teo Salvà, el trombonista Josep Oliver u el violoncel·lista Biel Fiol. A més, Brunet vol convertir aquest disc en un espectacle escènic.
De moment, Miquel Brunet oferirà un petit tast en directe de ‘Missa del descreure’ el dia 11 de juliol al seu estudi, a Bunyola i si la situació sanitària ho permet, preveu poder presentar l’espectacle dins la pròxima tardor.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores