Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El Consell de Caça ha aprovat el calendari per a la temporada 2022-2023
El Consell de Caça de Mallorca ha aprovat avui matí, per unanimitat, la resolució de vedes per a la temporada que ve. Com a principal novetat, s’endarrereix l’obertura de la mitja veda,que passa del 15 al 21 d’agost. A més, també es posposa la caça de la tórtora turca fins al 12 d’octubre. Dos canvis que es fan per adaptar el calendari a la normativa europea. Pel que fa a la guàtlera, s’estableix un límit de 6 captures per caçador i dia.
D’altra banda, el conseller de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell de Mallorca, Jaume Alzamora, ha explicat que en el cas de la llebre, continuaran vigents les mesures de protecció actuals, que només permeten caçar-ne dues per dia i amb les modalitats tradicionals.
El president de la Federació Balear de Caça, Pedro Bestard, ha explicat que els canvis en el calendari de vedes aprovats avui són mínims i s’han d’acatar perquè provenen de normatives europees.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella