Hauser & Wirth Menorca obre una nova temporada amb una mostra de Martin Creed i ple absolut en el primer dia
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Una de les obres exposades es "La cala encantada", que va presidir el menjador del Gran Hotel de Palma a començaments del segle XX
Mirades com la d’aquests pescadors descansant a la platja després d’una llarga jornada de treball. És una obra de Dionís Baixeras Verdaguer. Aquí, com a les altres 66 obres que formen aquesta mostra, el color blau hi juga un paper transcendental. Per això, a aquesta expoició hi trobarem moltíssims de paisatges, però també figures femenines, pintura japonesa i fins i tot, pintura fúnebre, això sí, tot en el marc del moviment modernista de finals del segle XIX fins a mitjans del segle XX.
La mostra disposa també d’obres d’artistes com Picasso, Gustave Courbert o Lluís Graner i Arrufí. Aquesta exposició, que es podrà visitar fins a finals del mes de maig, ha estat possible gràcies a la col·laboració entre el Museu Nacional d’Art de Catalunya, el Museu d’Art i Història de Ginebra i la Fundació La Caixa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats