Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Amb un pressupost major que altres anys, d'uns 14.000 Euros, es preparen amb molta il·lusió, però també amb seguretat
Després de dos anys sense haver-se pogut celebrar a causa de la COVID, els carrers de Ciutadella es tornaran a omplir de disfresses pel carnaval temàtic.
El nucli antic de ciutadella farà un homenatge a la música de les darreres dècades del segle passat amb una decoració dels grups més icònics. També es representarà l’evolució dels aparells reproductors de música: des del tocadiscs fins als walkmans i cassets.
No hi haurà actuacions musicals, ni es faran els concursos de disfresses per evitar les aglomeracions. I es comptarà amb un dispositiu policial per controlar que es respectin les mesures de seguretat. La recuperació d’aquesta celebració, a més de ser un homenatge, és també una festa que anima al poble de Ciutadella a viure un carnaval diferent.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027