Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La plaça d'Espanya va acollir els concerts de 'Midnight Walkers', 'Lyra's Hell', 'Mut' i 'La casa azul'
Aquest divendres vespre es va donar el sus a les revetlles de Sant Sebastià a ritme musical. La plaça d’Espanya va celebrar els primers concerts d’aquests dies a Palma.
Midnight Walkers varen ser els primers a actuar i fer entrar en calor els assistents amb la seva electrònica i els sintetitzadors. El rock de Lyra’s Hëll i el ritme de Mut feren ballar el centre de Palma, per donar pas, finalment, a La casa azul, que ajudaren el públic a combatre el fred i a encalentir motors per diumenge, el dia gros de les revetlles.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo